Idegenforgalmis diákok szakmai kirándulása Budapesten

Ajánlom
Az őszi szünetben kihasználva a gyönyörű időt, 1 napos kiránduláson vettünk részt Budapesten.
A Budapest Marriott Hotel lehetőséget biztosított számunkra, hogy megtekintsük a szállodát szakmai szemmel.
A Beszerzési Részleg vezetője Czimra István úr volt a kísérőnk, aki több mint 20 éve a szálloda dolgozója.
Beszélt a Marriott Szállodalánc történetéről, híres vendégeikről, a szálloda átépítéséről.
Megmutatta a szobatípusokat, láthattuk az elnöki lakosztályt is.
A szobák mind a Dunára néznek, így csodálatos panoráma tárult elénk. Az Executive Lounge teraszáról gyönyörködhettünk a budai oldal látnivalóiban.
A konferencia részlegen 17 rendezvényteremben tudják biztosítani a vendégek számára az üzleti tárgyalásokat, konferenciákat, meetingeket, estélyeket, bálokat.
A szállodában az aktív pihenés is biztosított a World Class Fitness Centerben. Itt fittness terem, úszómedence, szaunák állnak a vendégek rendelkezésére.
Az ellátásról a Reggeliző terem, Mediterrán Grill étterem, Aqva Lounge Bar és a Coffe Bar gondoskodik.
Láthattuk a hatalmas konyhát, a cukrászatot is jól felszerelve a legmodernebb konyhatechnikai eszközökkel.
Hálásak vagyunk, hogy ilyen mély szakmai tudással és tapasztalattal rendelkező szakember mutatta be nekünk a szállodát.
A szállodalátogatás után elsétáltunk a Váci utcába. A Vörösmarty téren láttuk a GERBEAUD HÁZAT, a híres cukrászdát.
Megnézhettük a híres divatcégek üzleteit, a pazar éttermeket, kávéházakat.
Késő délután indultunk haza, de előtte átsétáltunk a Világörökség részeként nyilvántartott Lánchídon, ahonnan megcsodálhattuk a kivilágított Budapestet. Nagyon szép volt.
Készítették: a 9.B, 11.C és 12.C osztály tanulói

Iskolánk működő ECL Nyelvvizsgahely.