Programozd a jövőd!
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium az informatikai pálya népszerűsítésére és a szektor munkaerő-hiányának csökkentésére elindította „Programozd a jövőd!” projektjét, melynek egyik kiemelt célja, hogy megismertessük és közelebb hozzuk a fiatalokhoz azt a szakmát, amely alapjaiban határozza meg jelenünket és jövőnket.
Az iskola pályaorientációs napján az Epam System munkatársai tartottak előadásokat, műhelybeszélgetéseket a pályaválasztás előtt álló diákok számára.
Mikulás buli
December 8-án, a hagyományokhoz híven, az 5.F osztály közös délutáni programra hívta a 6. F-es diákokat. Lázas készülődés előzte meg az összejövetelt, még előzetes feladatot is kaptak a hatodikosok. Mindenki komolyan vette a feladatokat, azok is akik készítették és azok is akik megoldották. Több játékos feladatban mérték össze kreativitásukat, tudásukat, ügyességüket és memóriájukat az ötödikesek vezetésével. A játékok végén tombolán édességeket nyerhettek.
Hétköznapi Hősök a Batsányiban
Iskolánk, a Magyar Vöröskereszt Bázisiskolájaként segítő szándékkal támogatja a véradások megszervezését, az elsősegélynyújtás oktatását, a testi-lelki egészség megszerzését és megőrzését, a rászorulók megsegítését.
November 20-án a sokszoros véradók kitüntetését iskolánk ebédlőjében tartották, ahol tanulóink műsorral kedveskedtek a megjelent „Hétköznapi Hősöknek”, a véradóknak.
November 23-án véradást tartottunk, ahol iskolánk tanulói és pedagógusai karjukat nyújtották, hogy véradásukkal három emberéletet mentsenek meg. Az összegyűlt vér közel 60 beteg, rászoruló embertársunknak nyújt lehetőséget a gyógyulásra.
Humán verseny a Batsányiban 2017.
2017. november 14-én sikerrel zajlott az általános iskolások számára meghirdetett humán tanulmányi verseny a Csongrádi Batsányi János Gimnázium, Szakgimnázium és Kollégiumban. A résztvevők tájékoztatást kaptak a humán tagozaton folyó oktatás sajátosságairól, az iskola hagyományápoló munkájáról és a tagozaton választható tantárgyak szépségeiről is. Idén a dualista Magyarország eseményei és történelmi jelenségei köré szerveződtek a feladatok. A csapatok szemléletes, képekkel illusztrált ppt-ket állítottak össze a kijelölt történelmi korszak egy-egy jellemző eseményéről vagy személyiségéről.