Czárán Gyula útján, októberben

Ajánlom

Három napos romániai kiránduláson vett részt a 10.f és 11.c osztály tanulóinak egy csoportja. Első napunkon Nagyváradot látogattuk meg, ahol egy feladatlap kitöltése közben megismerkedtünk a város nevezetességeivel. Utána szabadidős program következett, amit legtöbben a sétálóutcán töltöttek vásárolgatással, nézelődéssel. Estefelé megérkeztünk biharfüredi szállásunkra. A vacsorát „römiparti” és beszélgetés követte, így a két osztály már első este megtalálta a közös hangot. Másnap a program túrázás volt, ahol két útvonal közül lehetett választani. A csoport egyik fele egy rövidebb túrán vett részt, míg a másik egy 15 km-es hosszabbon. Ám a Bihar-hegység szépségei mindenkinek csodás látványt nyújtottak. Utolsó napunkon a Mézgedi-barlangban jártunk, ahol szebbnél szebb cseppköveket csodálhattunk meg. Utunkat Magyarremetén zártuk, ahol az Árpád-kori templomot tekintettük meg.

Köszönhetően a hibátlan szervezésnek és a kísérő tanárok kedvességének, élményekben gazdag hosszúhétvégében volt részünk.

Szabolics Nóra 10.f

Iskolánk működő ECL Nyelvvizsgahely.