Szállodalátogatás - Utazás kiállítás Budapesten

Ajánlom

2016. március 4.-én pénteken szakmai kiránduláson vettünk részt Budapesten.

Először a Corinthia Grand Hotel Royal szállodában tettünk háznézést.

Vezetőnk 1961 óta dolgozik a szállodában, a felújítási munkálatokban is részt vett.

Hitelesen, és élményekkel megtűzdelve mesélt a ház történetéről, saját szakmai fejlődéséről.

Látogatásunk időpontjában hatalmas rendezvény zajlott a bálteremben-a VinCE  Budapest Wine Show 2016. borverseny. Benézhettünk a kulisszák mögé, a technikusok közé.

Találkozhattunk híres emberekkel (Dobó Kata), és nagynevű borászokkal is (Áts Károly-2012. Év bortermelője-Tokaj).

Láthattuk a gyönyörű elnöki lakosztályt: 240 nm, több szobából, tárgyalóból, nappaliból, tárgyalóból álló lakóegység. Hatalmas!

Megtekintettük a Spa és wellness részleget is. Lenyűgöző volt a galériáról látni a medencét, a víz alatt a szálloda logójával.

Több étterem is található a hotelben. A reggeliző termet, a konyhákat, raktárakat, az áruátvevő területet is bemutatta nekünk az étteremvezető.

A szállodalátogatás végén megköszöntük a lehetőséget, hogy itt lehettünk!

Külön jól esett a csoportnak, amikor a vezetőnk kiemelte, hogy élmény volt számára is velünk megosztani szakmai tapasztalatait. Figyelmes, udvarias, kulturált, az alkalomhoz, helyhez illően öltözött, jó megjelenésű diákok vagyunk.

Köszönjük szépen!

A délutáni programunk az Utazás 2016. turisztikai kiállítás megtekintése.

A kiállítás kiemelt régiója Budapest, külföldi díszvendége: Brazília volt.

A hazai turisztikai régiók, valamint a külföldi utazási irodák kínálatát találhatta meg az érdeklődő nagyközönség.

Szakmai szervezetek standjain információs anyagokat kaptunk, turisztikai témájú teszteket tölthettünk ki, persze nyeremény reményében.

A MÁV standon sikerült is egy utazó táskát nyerni! J

A kiállítással egy időben rendezték meg a Bringaexpot is.  Látványos, extrém bemutatók, ügyességi versenyek tarkították a programot.

Késő este érkeztünk haza, egy kicsit fáradtan, DE MEGÉRTE!

Mindenki számára sok hasznos információt hallottunk. A képeket a galériában lehet megtekinteni.

Kaptunk egy kis motivációt is!

A Hotel Royalban a BJG idegenforgalmi szakán végzett volt diák: Molnár Dóri dolgozik

Iskolánk működő ECL Nyelvvizsgahely.