Cikkek
Újabb siker a biológia OKTV-n
2017. 02. 13-án Szegeden rendezték meg a biológia OKTV II. fordulóját, amelybe iskolánk tanulója Héjja Rebeka újra bejutott.
A legjobb pontszámmal került a középdöntőbe, amely a tavalyinál nehezebb volt.
Gyakorlati életre nevelés problémamegoldó gondolkodással és a saját tapasztalás útján történő ismeretszerzéssel
Technika órákon a tevékenykedtetésen van a hangsúly, legyen az fűrészelés vagy vezérlés. Nyolcosztályos gimnáziumi osztályunk ötödikesei a robottechnika alapjaival ismerkednek meg, a hatodik és a hetedik osztályosok decemberben lombfürésszel puha nyírfa furnérból vágtak ki különböző alakzatokat. A gyerekek nagy örömmel, igyekezettel dolgoznak, sokat ügyesedett a kezük, sajnos egyre kevesebben barkácsolnak otthon, ezért is fontos, hogy sokféle eszközt, műveletet kipróbálhatnak az iskolában -összegezte a tapasztalatokat Gilicze Tamás tanár úr.
Legutóbb a gyerekek megismerték a 3D nyomtató felépítését, működési elvét és egy on-line szerkesztő program segítségével egyedi kulcstartót terveztek, a végleges verziót ki is nyomtathatták maguknak.
Batsányisok a filmszemlén
2015. szeptember 23-án iskolánkat két osztály is képviselhette a XV. Lakiteleki Filmszemlén, a 10.B. és a 11.A. osztály. Az idei filmszemlét Gaál István Kossuth- és Balázs Béla-díjas magyar filmrendező, fényképész és operatőr emlékezetére hirdették meg. A díjátadó ünnepséget a Népfőiskola Kölcsey Házában tartották. Az esemény meghívásos alapú volt, ezáltal nyert meghívást iskolánk két osztálya. Ezen kívül érkeztek gimnazisták Kecskemétről, Kiskunfélegyházáról és Zentáról.
Országos angol nyelvi versenyen 4. helyezést ért el iskolánk diákja
A Nyelvtudással az Egységes Európáért Alapítvány a Nemzetközi ECL Nyelvvizsgarendszer Nemzetközi Titkárságának és az ECL Nyelvvizsgarendszer Magyarországi Elnökségének támogatásával 2017 tavaszán, immár tizennegyedik alkalommal, országos versenyt hirdetett középiskolás, nyelveket szerető és tanulni vágyó fiataloknak angol, német és idén először héber nyelvből.
A verseny célja, hogy segítségével a diákok felmérhessék, hol állnak nyelvi ismereteikkel saját korosztályukban, tanulásra motiválja őket, a már középfokú nyelvvizsgával rendelkező fiatalokat pedig nyelvtudásuk fejlesztésére ösztönözze.