Új honlap
Kedves Érdeklődő! Iskolánk honlapja megújult, a 2018-2019-es tanévtől kezdve az új információk, híradások, beszámolók a www.bjg.hu/ oldalon, mobilbarát verzióban is ...
Szurgent Jánosné Nagy Izabella emlékezetére (1933-2018)
Szurgent Jánosné Nagy Izabella tanárnőt hosszú betegség után életének 86. évében szeptember 4-én ragadta el a halál. A 2018. évben a negyedik olyan nagyszerű nevelőtől kell elköszönnöm, aki az...
Tanévnyitó röplabda tanár-diák mérkőzések!
Minden érdeklődőt szeretettel várunk 2018, szeptember 7-én, 14.15-kor kezdődő tanár-diák röplabda mérkőzésekre! Akár játszani szeretnél, akár szurkolni, akkor itt a...
Tanév eleji tájékoztató
Tisztelettel és szeretettel üdvözlök minden batsányist a nyár végén, az új tanév kezdetén! Az alábbiakban néhány fontos információt olvashatnak a tisztelt szülők, érdeklődő tanulók a...
Közétkeztetéssel kapcsolatos fontosabb információk
Menza információk Ingyenes és kedvezményes intézményi gyermekétkeztetés Diétás étkezés
Tankönyvosztás időpontjai
Tankönyvosztás: 2018. augusztus 23. (csütörtök) 8-9 óráig 5.F - 6. F 9-10 óráig 7.F - 8.F 10-11 óráig 9.F - 9.A - 9.B 11-12...
Intézményünk az alábbi munkakörökbe várja új munkatársait
angol nyelv – bármely szakos gimnáziumi tanár https://kozigallas.gov.hu/pages/jobviewer.aspx?ID=tkmi2pf3g3 fizika - bármely szakos gimnáziumi...
Lehetséges a mentőexpedíció?
Iskolánk a 2017/18-as tanévben sikeresen pályázott az Emberi Erőforrások Minisztériuma és az Emberi Erőforrások Támogatáskezelő finanszírozásában az Nemzeti Tehetség Program keretében...
ScratCHajoK sikerei
Az EPAM Scratch4Edu Országos Versenyen harmadik helyezést ért el a ScratCHajoK csapat. Bárkai Flóra Fáni és Puskás Szilvia 5.f osztályos tanulók egy általuk elképzelt iskolát bemutató Scratch projektet készítettek, The Perfect School Game címmel. A 16 versenyző csapat közül a legjobb három kapott meghívást a május 11-én megrendezésre kerülő döntőbe, ahol a három tagú zsűri, érdeklődő informatikusok és a többi csapat előtt kellett bemutatni projektjüket. A batsányis lányokat nyolcadikos szegedi és hetedikes budapesti fiúk csapatai előzték meg.
A projektet március végén kezdte Fáni és Szilvi tervezni és fejleszteni. A Scratch alapokat informatika órán tanulták Gilicze Tamás tanár úrral, majd több lány osztálytársukhoz hasonlóan jelentkeztek a "Progarmozás csak lányoknak" szakkörre, legkitartóbbnak is ők ketten bizonyultak.
A szakkörön Giliczéné tanárnővel életkoruknak, érdeklődésüknek megfelelő feladatokon keresztül az algoritmikus gondolkodás és a projekt-szemlélet megismerése volt a cél. A Scratch4edu feladatkiírása pont illeszkedett ebbe a tervbe. A projekt leírásához szükséges hosszabb angol szövegek fordításában Leirerné Katona Ágnes tanárnő segítette őket.
Április végén kaptuk az értesítést, hogy döntős lett a csapat, készülhetünk a bemutatóra.
A verseny előtt körbevezették a csapatokat az EPAM új irodaépületében, így megismerkedhettek az itt dolgozók informatikusok munkamódszerével és a modern fejlesztőirodákkal. Jógaórák, kikapcsolódásra alkalmas szoba csocsóval, ping-pongasztallal, társas játékokkal, üdítő ás kávé automata segíti az időnkénti lazítást azért, hogy egy kis pihenő után még hatékonyabban dolgozzanak a munkatársak.
Ezután következett a projektek személyes bemutatása, majd rövid tanácskozás után a zsűri eredményt hirdetett. Fáni és Szilvi projektjénél kiemelték az tötletet, a felhasználóbarát megoldásokat (információ, súgó), a jól megtervezett, összeszedett, szép előadást.
I. helyezett: VáltozOK - Újpesti Babits Mihály Gimnázium
II. helyezett: Techno Kids 2.0 – Arany János Általános Iskola
III. helyezett: ScratCHajok – Csongrádi Batsányi János Gimnázium
Ebéd után a városközpontban a Cool-túra városfelfedezőkvízjátékkal folytatódott a program. Végezetül többszáz csigalépcsőn a Szegedi Dóm tornyába is felmásztunk.
Majd néhány szóban a jövő évi versenyt is tervezgették már a gyerekek...
- A szervezők híradása a közösségi oldalon.
- A versenyen készült további képek a galériában.